RSS

Narciarstwo biegowe w maju?

06 May

narciarstwo biegoweOdetchnęliśmy z ulgą. Wygląda na to, że tegoroczna, wyjątkowo sroga zima, opuściła nas na dobre i teraz mamy przed sobą kilka błogich miesięcy, podczas których ciągnące się w nieskończoność dni, od rana do wieczora mienić się będą słoneczną poświatą, przepełnione słodką wonią kwiatów, owoców i sianokosów. Istna sielanka. Tyle, że nie dla mnie… Z mojego punktu widzenia sprawa wygląda zgoła odmiennie. Dla mnie wiosna, lato i jesień to czas stracony, w którym zmuszony jestem (mimo wysokich temperatur) zahibernować swoją największą pasję, jaką jest narciarstwo biegowe.

Okres od kwietnia do listopada, gdy zmuszony jestem zawiesić narciarstwo biegowe, to czas tęsknego oczekiwania i odliczania dni, które, jak na złość, wyjątkowo się wtedy dłużą. Snuję się więc po swoim mieszkaniu, obijam o ściany swojej kawalerskiej czynszówki. Gdzieś tam niby pracuję, z kimś się tam niby spotykam, w wakacje wyjeżdżam na urlop, jednak nigdy nie opuszcza mnie poczucie dotkliwego braku, a z tyłu głowy nieustanie lęgnie się natrętna myśl podpowiadająca, że wszystko to jest wyłącznie watą wypełniającą monotonną pustkę nachodzących na siebie, takich samych dni.

Narciarstwo biegowe w teorii

Tego roku postanowiłem, że będzie zupełnie inaczej. Długo myślałem nad tym, jak ustrzec się od tej nostalgii i wielomiesięcznej chandry. I w końcu wymyśliłem! Skoro nie jest mi dane w tym okresie uprawiać mojej ukochanej dyscypliny sportowej, to mogę przynajmniej zająć się nią od strony teoretycznej. Dlatego właśnie zdecydowałem się stworzyć bloga, którego zagadnieniem centralnym będzie narciarstwo biegowe. Mam nadzieję, że moja pasja nie pozostawi Was obojętnymi. Liczę na odzew wszystkich tych, którzy tak jak ja z niecierpliwością wyczekują pierwszych zwiastunów zimy.

 
 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
